Alla inlägg den 9 september 2010

Av Lowa - 9 september 2010 07:24

       

Hjärtetrollet samlar svärmorspoäng


- Mamma, har du sett att 2 av flickorna på dagis har så vackra blommor i sitt hår 

- Har du sagt till tjejerna att du tycker att dom är vackra?

- Näh, men det skall jag göra.. säger Gustav

- Det kan du säga till alla på morgonen när du kommer till dagis.

- Nämen, tanterna är ju helt rynkiga.. fast jag kan ju säga att de är snälla.

- Mamma, vem tycker du att har finaste mamman på dagis?

- Ja du Gustav, jag alla mammor är väl fina på sitt sett. .. men du, jag har ju inte ens träffa alla. Det har ju du, vem du tycker att är finast. (ett hopp om att det är mamma själv förståss)

- Jo mamma, det är definitivt Lovas mamma.   (och i samma andetag). Vet du mamma varför jag lärt mig hoppa så bra?

- Nää, du har tränat så mycket?

- Lova vill bara hoppa hopprep hela tiden, så vi gör det tillsammans.



Lilla Hjärtetrollet här är nämligen liiite förtjust i en söt liten flicka på dagis. Ja, som ni säkert förstår så har hon blommor i sitt hår. Härligt när de gullisarna fastnar tycke för varandra.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards