Alla inlägg den 8 december 2009

Av Lowa - 8 december 2009 18:49

Idag har jag haft lyckan att fara och titta på 5 åringens gymnastik. Ja i vanliga fall brukar grannfrun fixa denna tillställning eftersom hon gymnastiserar samtidigt med kiddsen för att vara hjälpreda åt Mia. Mia är även Storflingans lärare och måste säga att hon nappar upp barnens glädje perfekt. Duktig även på att handskas med förpubertala tonnåringar och det är ju ett stort plus   


Gustav var så stolt över att jag var där, gulle kom och pussade sin mamma flertalet gånger. Undras hur många år han kommer att göra det ?? Troligtvis inte så länge *snyft*.


Tjejtjusaren drog på fottis med Skogstrollet och vilden har tagit natt redan.


Jag har miljoner saker att göra, inte för att det i hushållet finns något att göra. Kati, vår barnflicka hör till eliten i städning, tvättning och barnpassning. Riktig guldgruva, hoppas att hon stannar kvar bara. Hon är lite osäker på sig själv ännu, men det skall nog gå bra. Hoppas, för annars börjar jag också hacka tänder. .. av utmattning.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards