Alla inlägg den 19 december 2009

Av Lowa - 19 december 2009 19:00

  

Av Lowa - 19 december 2009 17:59

  

Okej, nu behöver jag er hjälp! Jag har en oxe på jobbet, envisare än envisast och vår största huvudbry för tillfället är .... om vi skall ha en kampanj med ungdoms rabatter till Helsingfors för 29,90 EUR & till Stockholm för 19,90 EUR  eller inte! För att bevisa, att han (alltså, att jag har rätt) .. så kan ni väl skicka ett mail till booking@airaland.com ... lovar lotta ut någon gratisbiljett tur/retur till ett dera Stockholm eller Helsingfors med Air Åland om jag får in massor med e-post med era namn och en önskan till tomten som lyder såsom detta:


Snälla tomten, låt oss få bokningsbara och billiga ungdoms rabatter med Air Åland.


Med vänliga hälsningar


ja, och sedan vem ni nu är..


Även fast ni kanske inte är studernade just nu, så tycker jag att ni kan skriva ändå.. detta för att vi skall få igång lite olika roliga erbjudanden. Självklart kan ni komma med andra förslag om ni så önskar också.


Av Lowa - 19 december 2009 17:46

Paket, paket ... jag älskar julen och jag är barnsligt förtjust i paket. Min mor däremot hatar allt som har med julen och göra.


Därför begav vi oss ner på stan, jag som moraliskt stöd (mitt uppdrag var alltså att säga åt mamma vad barnbarnen önskade sig, plocka ihop eländet och be henne betala kalaset). "Vicken" rolig shopping... däremot irriterar det mig att man alltid är ute i sista minuten och allt som man verkligen hade tänkt sig är slut. Dessutom känns det liiite löjligt att köpa åt Lillflingan eftersom hon inte är i behov av något.. men, känslomässigt känns det som om man är en riktig lurjus om inte lillan lyckats uppnå åtminstonde ett paket.


Vi hade med oss Vilden och Lillflingan och hade självklart hoppats på att de skulle sussa sött i vagnen. Tji, fick jag! Pärla lyckades väl en liten stund men Ludde han vägrade både kissa på någon okänd toalett och sova under klappjakten. Nåja, han var snällt vid en och samma hylla i leksaksbutiken ... nämligen vid Pippi Långstrump hyllan. Han älskar allt som har med pippi och göra. Funderar på om ett litet Pippi puzzel skulle vara en julklapps idé.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards