Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Lowa - 16 oktober 2010 19:20


I made this widget at MyFlashFetish.com.
Av Lowa - 16 oktober 2010 19:08

Här kan du vara med och påverka vem av de bloggarna du tycker att skall vinna det första finlandsvenska priset i bloggvärlden. Själv har jag också nominerat lite bloggar vars livsöden påverkat mig väldigt mycket.

Av Lowa - 16 oktober 2010 12:30

Prassel, färger, lövhav och mycket kan man göra med denna underbara höst.

  

Av Lowa - 16 oktober 2010 11:38

Mammas önskelista för ett organiserat liv är följande:


Visdom  Kalender 2011

 

Bara omslaget är ju för ljuvligt eller hur. .. En kalender kan ju i vanliga fall stressa mig lite. Avskyr att hålla tider, eftersom jag aldrig lyckas (enligt andra) hålla dem särskilt bra). Det handlar om att prioritera, få sakerna gjorda med ordningssamt, rakethastigt och med mycket kärlek. Nåja, jag har dessutom fått boktips och den boken skall läsas innan ålderdomen tagit synen. Samma författare som ovan. Lite av en visdomsbok verkar det vara. . . och vem vill inte bli visare i denna visa värld?

Alkemisten

Av Lowa - 16 oktober 2010 10:21

Tankning nästa, ja.. annars kan det gå så här med bilskrället eftersom jag tillhör den hurtiga människan som alla gånger skulle välja cykeln framför bilen. (lögn) Däremot skulle denna ha passa in i som spionbil.

zwani.com myspace graphic comments
Free Twitter Backgrounds
Av Lowa - 16 oktober 2010 08:58



Har länge saknat en youghurtliknande god frukost men nu har jag hittat alternativet som inte ger mig en sjudundrande mage. Detta eftersom jag är känslig mot mjölkprodukter och de flesta andra joggisar smakar verkligen pyton förutom den här. (Alpros hemsida= tryck på bilden)

  


Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards