Alla inlägg den 21 november 2010

Av Lowa - 21 november 2010 22:33

Hoooli, det gäller att ha bilen fulltankad numera. Storflingan verkar vara lite mamma sugen för det skall skjutsas lite hit och dit. Fast jag klagar inte. Så länge man vet lite var de håller hus de där små trollen.

Idag har småtrollen och jag varit och tittat på brandbilar, försökt släcka lite bränder, smygkikat i ambulansen och annat spännande. Perfekt med öppet hus i en brandstation för alla nyfikna småkottar som älskar när det blinkar. Vi klarade frågerundan sisådär. Ett eländigt fel... taskigt när ens polares barn får rätta felet.    Men nu glömmer vi aldrig mera svaret.


Extra plus var att en yngre herreman visade oss exakt vad som skulle göras om någon ligger halvdöd på marken. Fantastiskt duktig kille. Fottisfantasten skulle också vilja gå på brandmannakurs. . . men vågade inte anmäla sig (och glömde berätta åt mig att han var intresserad) Ja,ja.. trollungar säger jag bara.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards