Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Lowa - 5 maj 2010 07:16

Tjohej, en underbar soldag gott folk. Glatt ut och ta våren med storm. Det tänker jag göra, även fast det nu är dags för en trevlig arbetsdag. Lillflingan har frisknat i från magsjukeliknande elände. Det slutade i söndags väl efter att jag tagit fröet till farbror doktorn och mycket riktigt, trollmor rätt som vanligt. Öroninfektion. Lita alltså på din magkänsla sa den lilla inre rösten åt mamman. Att man aldrig lär sig.


Vilden har fullt upp, han vill blåsa såpbubblor och väntar på att födelsedagen närmar sig med storm steg. Paket vill han ha. Förståss. Vem vill inte ha paket på sin födelsedag. Det vill jag också ha, jag älskar överraskningar.


Tjejtjusaren då, ja han är en hejare på matte. Det visade sig det finfina matteprovet med B som betyg. Alltså bäst och i tabellförhöret var alla rätt. Kanske vi har en blivande ekonom i huset. Vem vet?

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards