Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Lowa - 22 maj 2010 07:22

Hemma igen. Haft 2 fantastiska coachdagar i Stockholm. Härligt var även att jag hade Storflingan med mig. Ljuvligt att få umgås lite ensam med henne även fast vi inte hann göra så mycket. Pizza hut och en biofilm blev det på kvällen. Remember Me hette filmen. Grät som ett bar och hela ansiktet var uppsvällt som en gris efter föreställningen. Kanon film tyckte både jag och Frida.


Storflingan hann dock kika igenom rätt många filmer medan hon väntade på att jag skulle ta mig från kursen. Annars travade hon på, in och ut i butiker och fick sig lite egentid. Jag tror att det var nyttigt för henne.


Jag lärde mig massor. Nu beredd att testa på min testpatrull. Härligt. Jag skall börja göra detta med ordning.


Ha en glad och ljuvlid dag.


Kram

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards