Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Lowa - 21 februari 2010 22:27

Vi saknar dock Kati för huset ser redan ut som en bomb...

  


Katti, mamma ger mig bara choklad och sådant trams.. ja, jag får tom äta upp Pippi dockan.

  


Mamma säger att vi får vänta snällt, men hur länge skall det t   a?


Av Lowa - 21 februari 2010 22:23

 


Vi har jobbat som bara den med att försöka plöja bort all snö från uppfarten, trappan, ingången ... ja överallt.

Ja, här ser ni.. jag har fullt upp, snoren rinner och någon måste ju ställa upp när pappsen är och skidar.. män mamma... jag ojkaj faktiskt inte meja! 

  

Av Lowa - 21 februari 2010 21:50

Storflingan introducerade mig till denna begåvning idag. Sjukt bra sade Storflingan. Sjukt duktig med tanke på sin ålder säger Trollmamman. Vad säger ni?

Av Lowa - 21 februari 2010 16:46

Skogstrollet & Tjejtjusaren har farit på skidsemester till Romme. Trollmor hemma med resten av trollen och vi har det så lugnt och skönt. Sappar på fjärrkontrollen, snyter oss lite, äter Hesburgers hamburgare, och bara är... Fy fabian vad skönt det kan vara ibland.


Lilla Ludwig och jag har idag skottat snö. Ja, ordentligt med snö och dessutom verkar det som om vi har blivit stans skottare även på hela gränden. Kan berätta att på vår gata här i stan så glömmer de tekniska gubbarna minsann bort att ...


1. det bor en tant i 90 års åldern, vigulant i all ära men kan inte be henne skotta eländet.


2. jag sitter fast med 4 troll, utan gubbe i 5 dagar och de (snöplogsgubbarna) att jag eller tant vigulant skall flåsa bort all snö.


Har dock vågat visa mig ute en stund med Lilla Pärla och Ludde. Vi tog en skvaller runda med 2 bekanta och det var riktigt skojigt faktisk. Få mala av sig om världens eländen. . . sen känns allt så bra sååå.   


Medlaren har spenderat helgen med pappsen sin, snöboard race och så vidare. Ikväll får jag sitta och snörvla, vänta in Storflingan och hoppas på att Skogstrollet och tjejtjusaren har det bra.. och så självklart... sakna dem lite.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards