Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Lowa - 23 februari 2010 21:49

Märkligt, vi har hackat tänder här. Hela gänget, förfärligt kallt kan jag berätta. Det tyckte även min kära syster dök in som tomtemor med massor med paket. Underbart fina lakan till barnen och ett ljuvligt fikasällskap fick Trollmor.


Nåja, insåg hastigt att jag i mitt nästa liv borde bli VVS-are. Fasligt bra betalt. Lovar, är det någons kassa som skall rånas så är det ju inte Postens i allafall. Det sa bara Simsalabim och grejen var fixad. Nästan. Tror han åtminstonde och jag får väl hoppas. Annars har vi en saftig räkning  på intågande. Inkörning 100 EUR, hemkörning 100 EUR, felsökning 100 EUR and so on. De hittar på allt möjligt. Undrar vad folk säger om jag börjar med det där själv på jobbet.


Folk gnäller i massor över att det är snö ute. Va fanders, sådan här vinter har vi ju inte haft på massor, massor med år. Det är väl härligt med lite snö. Sportlov och allt. Ger snön, kylan och vintern lite mer tid. Sisådär till sista mars för sedan vill jag se vårblommorna blomma i april.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards