Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Lowa - 19 augusti 2010 19:28

Jahaja, det blev inte mycket jobba idag inte. Gänget förde jag till dagis och Lillflingan till Mommi en stund för att lyckas dra igenom mailhögen som jag har i knutarna... men så ja, skruttan var sjuk så ville ta mig hem till henne. Tycker att mamma kärlek är en av den bästa medicinen nämligen.


Grabbarna tyckte att det var jätte skojigt på dagis så fick nästan släpa gänget därifrån. Vi blev bjudna på lite kaffekalas i lekstugan och vem tackar nej till det?


Ikväll har jag förgyllt vardagen med att sälja saker.... som de här barnkängorna, kavat storlek 22. Jätte bra skick faktiskt.

  

En vinterhalare säljes också, storlek 80 Lassie

  

Gummistövlar Viking storlek 21

  

Ja, så har jag dragit en match badminton med grabben min och polarna ville också hänga med. Vilken lycka att få spela med gänget... gissa vem som vann?

Eric & Hugo hade hängt på fotbollsträningen men Gustav hade ingen lust. Han håller dessutom också på och bli förkyld. Elias har en förfärlig huvudvärk och lamslagen, taskigt första skoldagen och med ny härlig lärare.

      

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards