Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Lowa - 9 oktober 2009 22:01

Kvinnodjur är duktigare än männen. De gör mjölk och ungar. Och så kan de både värpa och ryta.
KATJA 6 ÅR

Av Lowa - 9 oktober 2009 21:40

Gänget sover sött förutom Trollmor då förståss som springer runt huset och försöker städa upp kojan lite... skulle vara skönt att ha det lite finare nu när lillflingans gudmor skall sova här. De har flygvärdinne träff ikväll och sedan skall hon slafa här för att slippa köra ut till Eckerö.. ja de kan man ju förstå! Det är ju en liiiten bit dit ut :)! (ca 30 km). Hon är back to be en ålänning, eller hur?


Nåja, det är trevligt med besök! Jag har lite att berätta idag.. bilskrället .. ja, kan ni förstå! Jag fick Skogstrollet att ringa det sista samtalet (duktig) .. jag orkade inte med de där.. säger som chefen min..


HÖRNI gubbar... Jag har 5 ungar jag... sååå.. ni fixar ju de här med bilen! Jag orkar inte med de här jag.. och ni verkar vilja dividera stenar.. såå.. fortsätt men bilen står kvar här på bron till ni kommit fram till vem som är ersättningsskyldig och vet ni vad...... så hör av er till jobbet när ni behöver få bilen bortplogad!

Av Lowa - 9 oktober 2009 21:04

Här sitter vi och myser med tända ljus i spisen...


Myspys  


Tittar med Storflingan på Phantom of the Opera filmen, äter lite chips och godis och passar på att riktigt ha en myskväll eftersom halva gänget är på andra upptåg... Medlaren är hos pappsen, Tjejtjusaren hos fammo, Pappsen på vift sååå... de e bara vi Storflingan, Vilden och Lillflingan som har de gött med mamslan.



Phantom of the Opera!  


Varför vi tittar på den här filmen är för att vi i London skall och titta på föreställningen och jag blev lite orolig att Storflingan inte skulle hänga med så tyckte vi skulle få den på svenska först...


Vi har varit och ätit lite pizza till Adlon, världens godaste och dyraste ställe. . . men vad gör man inte för att slippa laga mat!


Nåja, kvällen slutade i allafall med att Storflingan nannade sött i soffan, småtrollen .. ja, busar som bara vildbasare kan..

Småtrollen 


Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards