Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Lowa - 13 oktober 2009 21:44

Vi har en duns hurtbullar på jobbet.. . hurtiga guldtårtor som hoppar runt till värsta aerobic passen... Ni har fattat rätt, det är inte jag! Jag avskyr allt som får mig till onödig flås och hoppningsfasoner. Tacka vet jag pilates! Dock ett litet problem... säger som min kollega sade idag... de är ju tom de här jobbigt.. alltså pilates eftersom man så där vackert skall gunga försiktigt som en vigulant fjälla upp med sina starka magmuskler.... men tydligen inte vi då... för vi ligger vackert och gungar kvar medan de andra fortsatt på de andra övningarna. Vi lixom inga har någge magmuskler siddu! Då ä de ju inga lätt inga!

Av Lowa - 13 oktober 2009 20:51

Hagelskurar på kobben, blandat med solsken och ljuvliga höstfärger i naturen har dagen varit fullspäckad med pussar med smågrynen och surkartet Skogstrollets mulnande kommentarer över att mammslan skall lämna de ljuvliga patrasket i hela 4 dagar. Just det, Storflingan och jag skall nu göra vår egen lilla resa till London. Jag är faktiskt väldigt glad att vi äntligen får lite egen tid tillsammans men självklart lite mycket att lämna de här mystrollen här hemma nu.


Ikväll har jag hållit kurs i bokningsprogrammet och det var ju skojigt att träffa lite nytt folk. Härligt, härligt! Nu sover även småtrollen och duuu... det finns väl inget mysigare än att snusa lite på rentvättade, sött sovande mystroll. . . och så gubben då förståss.. bäst att charma det stora trollet också så han är på gott humör när mamma e borta. . . eller hur? (he,he)

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards