Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Lowa - 12 juli 2009 21:31

Tror ni på ödet? Det gör jag.. jag har en tendens till att träffa rätta personer på rätta platser ofta, ofta! Jag har också en tendens att dra till mig människor som på ett eller annat sätt behöver få hjälp.... men nu tänker jag som sagt satsa på att mina barn, jag själv och min man skall må bra.


Har bestämt mig för att fördela min energi på dessa energiknippen en tid. . . sen börja jobba och flyta fram i framtiden. Jag skall göra så som min goda väninna i helgen sade... jag skall vara en vän, även när alla är lyckliga och glada. Jag skall träffa människor med energi, harmoni och försöka (eh, det lyckas aldrig.. för jag bara vill hjälpa) skärma av allt som inte har med min familj eller goda vänner att göra.

Av Lowa - 12 juli 2009 18:15

Idag är jag lam... tjejfesten igår var trevlig.. of course .. vi var ju alla där! Arken däremot.. ger jag inte mycket slantar för ( eller rättare sagt.. gav välan en 12 EUR i inträde) att stå i kö, för att inte rymmas på dansgolvet osv. Nä, det är alltid roligast hemma hos...!


Idag har vi varit i Geta, sommarstugeparadiset och barnen har rott gummibåt, härjat runt, grillat korv. Elias, Johnny, Nicke och Pierre.. försökte fånga gammelgäddan men utan vidare bra resultat. Sen har vi haft vår nya barnflicka på besök tillsammans med hennes syster. Det var 2 trevliga prickar och vi får välan hoppas att hon inte blev skrämd av lilla Luddes bus med att plocka upp de nyplanterade buskarna, storflingans skrik när en fågel gjorde sina bestyr i håret, lillflingans raketkrypande fart på gården och sist men inte minst... fottisfantastens ivriga wow spelande. Medlaren.. ja, han är borta hos pappsen och de skall sova över i båten så där hade vi en förväntansfull grabb vid vår sida i morse.





Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards