Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Lowa - 2 februari 2009 18:19

Idag har jag kommit fram till att barnen kanske inte behöver gå på dagis. Har alltid skyllt på det ena och det andra...och ansett att barn över 3 år borde gå på dagis. Men, men... jag är inte mera än en människa, för nu vet jag.. min lilla 5 åriga vattuman vill inte gå till dagis när jag är hemma med småsyskonen. Han vill också vara hemma och ha tråkigt med sin mamma. Varför skall jag tvinga denna unga man när jag inte måste. Varför skall jag ta striderna varje dag .. när han inte vill? Äsch, i morgon skall jag säga upp dagisplatsen och sedan får han nog tillräckligt med stimulans av alla sina syskon och kanske någon dag på folkhälsans parkverksamhet.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards