Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Lowa - 20 februari 2009 22:48

Så här mycket färger på en gång, de ser vi sällan. Pärla fyller snart 3 månader, det är förskräckligt vad tiden går och min lilla baby växer som ett bara den. Man blir lite sentimental när de inte är så små mera men som min käre far sade till mig ... Lotta, då skulle du gråta om barnen inte växer och mår bra!

Hmmm, så rätt han hade än en gång!


Av Lowa - 20 februari 2009 21:22

Ja, här gömmer sig min nallebjörn.. svennen, som tycker att den finske mannens kropp är vackrast! Ja, ni kommer väl ihåg mössan ja berättade om tidigare :) . Den här "gubben" är en otroligt trygg person, lite rastlös men glad, duktig med barnen och en varm rar.

Vår familj var förra fredagen i tidningen för att vi har så stor familj, och idag på Bagarstugan stoppade mig en kvinna och sade:

Ja du, jag såg i tidningen att du är tillsammans med den där supertrevliga, mannen som jobbar på Hartwall. Skulle alla vara som den mannen så skulle livet vara så mycket enklare. Alltid glad och trevlig, och ingenting är omöjligt... så sade hon om dig Nicke. Japp, de va en stolt höna som gick från det fikastället.. ja för han är min! :)

Av Lowa - 20 februari 2009 19:41

Det här lilla huset är alltså vårat hem.. litet ser det ut.. men kan säga att vi kan lura vem som helst. Igentligen måste jag ta åt mig äran.. för jag fick nästan släpa Nicke med våld för att vi skulle fara hit och titta. Här har vi nu ett stort vardagsrum och matsal, litet kök, 5 sovrum, bastu med badrum, bykrum (för litet) ... och när vi vinner på lotto skall vi fixa övervåningen med 2 sovrum och ett allrum.

Ingen skulle tro att detta torp har 5 ungar i huset ( om man inte ser tvättstugan, sockhögen, kylskåpet, ytterkläderna och skorna i hallen förståss). Såå.. snart är det väl dags att måla huset förståss, men de tar vi när vi kommit underfunn med vilken färg som passar med brunt. :) Japp, gubben och jag är lite oense om de här än.... såå kvinnans list ni vet, vi väntar på den.

Av Lowa - 20 februari 2009 19:32

Titta vad jag hittade idag... en härlig jacka, som ny för 4 EUR. Helt otroligt bra skick och skulle passa Frida utmärkt. Få se om den duger.. tycker nämligen hon kan ha något annat än svart, svart, svart.. :)

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards