Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Lowa - 22 februari 2009 23:07

Härligt, de snöar.. massor... med vacker snö! Idag har Nicke och jag varit och hjälpt våra små pojkar att göra en snökoja. Vi orkade dock inte få den klar, men tänk va roligt vi alla hade. Sade att vi skulle ha picknick i kojan sedan när den är klar. Vi får väl hoppas att vädret är milt i morgon också så att vi kan leka lite i snön då med.

Monica har dessutom fått mig att köpa lite möbler av dem idag. Igentligen borde jag inte.. men, är rätt nöjd. Jag skall sätta in en bild så får ni se ..rätt praktiskt för vår lilla familj.

I morgon blir de mums, plums, duns och snöänglar i vårt underbara vinterväder.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards