Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lowa - 3 februari 2009 22:07

Jaha.. Nu har mamma gjort det.. sagt upp platsen på Flaggskeppet och jag  skall få gå hemma och ha trååkigt med min mamma. Det kan vara bra det, att inte stressa varje dag för att vi måste någonstans.


.. men vet ni vad som är ännu bättre... de är att mamma själv.. hon får faktiskt ta sig i kragen och uppfostra sin lilla son på bästa möjliga sätt.. för nu har hon ingen att skylla på mera ifall jag gör något som inte passar samhällets oskrivna regler...! Tjingeling!

Av Lowa - 3 februari 2009 21:50

Blir mer och mer impad för varje dag vi lyckas ta oss till Rädda barnens öppna förskola. Gustav, Ludwig, Pärla och jag for tillsammans med Anni och Bubbles dit och det var massor med mammor, pappor och barn på plats. Fika, diskutera sockor, barn, sovtider osv och fram för allt.... lära känna nya människor. Ja, jag vet.. tjatar en hel del om det där med nya människor. Tydligen har jag ett stort behov av att träffa lite nya psykologiska "utmaningar"..... eller ? Ludwig fick sig en klippning på Klipp Upp medan Gustav och jag var svettiga av alla 1000 avlednings strategier för att få denne herreman att sitta stilla.


Väl hemma var det bara att packa ihop gänget Gustavs simning, Elias fotboll, Fridas utevistelser med polarna.. osv


Gissa om vi är slut efter denna spektakel dag!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards