Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Lowa - 8 februari 2009 23:11

Nu börjas det, jag har fått en liten förpubertalisk tonnåring. Jaha, ja. . och de värsta av allt. Jag hör min mammas ord, helt och hållet. Ibland vet jag inte om jag skall skratta eller gråta när min 11 åring försöker uppfostra mig. Men hon är ju så go, glad, hjälpsam och förståndig.... min lilla tös. Ändå är man som förälder rädd att barnen skall hamna på fel spår.


Jag tror dock att vi föräldrar bör hålla ihop, vara lite besvärliga och frågvisa, kolla upp, ringa och bara dyka upp som gubben i lådan med jämna mellanrum. Hoppas att jag har rätt, för vet ni.. jag tror ändå inte att någon har det rätta receptet på uppfostran... förutom kärlek och ett hopplöst ifrågasättande.

Av Lowa - 8 februari 2009 11:20

Skoggi ringde just, och sitter nere i Thailand på stranden med en kall bärs i handen. Hur skönt skulle inte det vara... Ja, vill määä skulle ungarna skrika. Det är inte helt billigt att fara med detta patrask, 7 pax och frågan är om man inte måste ha 2 st hotellrum.

Tror man skulle bli lite glad av solen, eller skall vi säga gladare.


Av Lowa - 8 februari 2009 11:18

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards