Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Änglabesök

Av Lowa - 23 april 2010 18:48

Ja, ja, ja .. nu tror ni att jag blivit riktigt prillig. Inte prilligare än vanligt, låtom mig förklara det fina med detta besök. Det skadar ingen och vem behöver inte lite "hjälp" i tillvaron. Sååå, nu förbereder jag mig för det här...


Femdagars änglabesök

 

Irmi, ett tyskt medium, berättar att hon av några, icke namngivna utvalda änglar, högt placerade i änglahierarkierna blev inspirerad av filmen PAY IT FORWARD (2000).


Det har beräknats att vid den 20:e upprepningen (ute i tjugonde ledet) skulle hela världen påverkaas - så stor är exponentialfunktionen.


Det är de ovan nämnda änglarnas önskan att dra ut och i fem sammanhängande dygnkomma och stanna och arbeta med enskilda individer och hjälpa dem var och en att uppfylla tre personliga önskningar. Därefter sänder varje individ änglarna vidare till tre nya individer.


Efter fem dygn fortätter änglarna till tre nya individer, som sagt Ja till att ta emot dem - hos personer stannar änglarna likadant i fem dygn innan de fortsätter till nya värdar. Alltså var och en som tar emot änglarna skickar dem vidare till tre nya värdar.


Änglarna kommer alltid till den nya platsen på en förutbestämd dag kl 22:30 liksom de drar vidare fem dygn senare precis kl 22:30.


Mellan varje femdagarsbesök har änglarna en mellanperiod på fem dagar, då de är på väg till de tre nya adresserna. Dessa besök har enn stor positiv inverkan på hela världen.


Ditt änglabesök blir som avtalat från den .... kl 22:30 till den 18.5 kl 22:30. (om ni önskar änglabesök så ger jag er tiden *fniss*)


Innan änglarnas ankomst till ditt hem har du valt ett passande rum eller en plats i din bostad och förberett så här:


1. Du har välsignat ett VITT STEARINLJUS och satt det i en ljusstake.


2. Bredvid ljuset har du placerat et VIT BLOMMA i en skål eller vas eller en krukväxt med VITA BLOMMOR.


3. Bredvid det vita ljuset och den vita blomman lägger du ett KUVERT innehållande ett papper med NAMN, ADRESS till var och en av de tre värdar som sagt JA TACK till att ta emot änglarna efter dig.


4. I ett ANNAT KUVERT har du lagt ett papper där du skrivit upp DINA TRE ÖNSKNINGAR.


5. I ett ANNAT KUVERT har du lagt ett papper där du skrivit upp DINA TRE ÖNSKNINGAR..


ja, sen skall änglarna välkomnas osv... mera info om ni är intresserade.


... fortsättning följer...


Nu tillbaka, några timmar senare. Trollen nattade, det vita ljuset tänt, önskningarna skrivna och de 3 personer som tackat ja till änglarna är namngivna. (dock vill mina vänner ha hjälp om ni också vill ha änglar, sååå skriv en rad och vi skickar brevet). Nu får vi väl se då hur det går..   


Varmt välkomna.

 
 
Tessan

Tessan

24 april 2010 20:48

Hihi...vilken härlig grej. Och vad häftigt att vara 5-barnsmamma. Jag har precis fått min tredje och det är jättehärligt. Jag hade nog gärna velat ha fler men känner att vi nog inte är riktigt rustade för detta. För litet hus och får dålig ekonomi. Och med fler tror jag även att kärleken hade börjat ta stryk.

http://www.krokkofin.blogspot.com

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 april 2010 14:29

Hm...jaha...eller? Känner nog viss tveksamhet till att öppna min dörr så där. Men jag ser med stort intresse fram mot fortsatt rapport om besöket. Lycka till med önskningarna!
Varma och soliga kramar,

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tina

9 augusti 2010 20:16

Åh vill ha änglabesök hoppas jag får också. vill inte skriva min e mail adress offentligt hur gör jag?

 
Ingen bild

Trollmamman Lowa

10 augusti 2010 09:45

Tyvärr har jag inte änglarna kvar hos oss mera. Du måste få dem av någon som har dem hos dig. Däremot läser jag just ett bok som är väldigt fin. Den heter Änglar i mitt hår. :)

 
Ingen bild

mamzen

17 augusti 2010 18:41

Kände du/ni något speciellt under änglabesök+ Jag har själv blivit erbjuden ett änglabesök. Varför är det så sent när änglarna kommer, är inte det tiden då det onda börjar röra sig?

Lowa

17 augusti 2010 20:49

Ja, jag kände väl lite granna. Lillflingan våran härjade lite mer än vanligt på natten. :) Ingen aning varför de kommer så sent, men välkomna dem gör jag absolut igen :)

 
Ingen bild

Laila

29 september 2010 10:56

Hej.
Såg att Tina ville ha änglabesök. Hon får gärna kontakta mig för jag får änglar till mig 12 okt.Sen ska jag skicka dom vodare till 3 andra.Tina: Hör av dig till mig.
Mail:majabusan@hotmail.com

 
Ingen bild

Susanne

22 juni 2011 20:52

jag tror att ngn eventuellt kan ha blivit kvar här eftersom jag glömde släppa ut dom i rätt tid, gjorde det en dag efter jag skulle.Det har varit lite aktivitet här som inte var innan. vad ska jag göra? Tips?
mail: trishia1@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lowa - 20 november 2011 17:00

IIP- investor in people fick Mariehamns stads barnomsorg för något år sedan. Undrar om den tjusiga stämpeln gäller 2012?   Mariehamns stads prioriteringar gällande barnomsorgen är troligtvis katastrofal. Överbevisa mig gärna, tack. Är det sunt at...

Av Lowa - 2 september 2011 11:47

Åland är inte "safe" för våra barn mera!   Jag är en förälder till både små och stora. Jag är rädd, precis som du säkert också är. Alarmerande rapporter från Landskapsrevisorerna visar att polisen behöver mera resurser mot droger, fältarna vädjar...

Av Lowa - 20 juli 2011 09:34

På den här gatan i stan kan det hända lite vad som helst. Ja, just det ... som   Lillflingan har nu fullt upp med att rymma till sin kompis Ebba som bor något kvarter från oss. Själv är jag så gott som naken hemma när lilltjejen med bestämda steg...

Av Lowa - 18 april 2011 14:36

Gustav har fått sig lite nya utekläder från Familia och måste säga att de verkar vara fantastiskt bra.   Lindberg barnkläder, jacka och byxa för 82,50. Ett svenskt märke. Detta funktionella skalplagg/set (jacka och byxa) är tillverkat i vårt v...

Av Lowa - 3 april 2011 21:47

Har nu varit hemma i en vecka och haft "semester"... barnen har turvis spytt som sprutande dinosaurier... så ett antal lakan, kuddar, täcken, kläder, handukar, toalettstolar, händer, munnar, hårstrån, golv, tänder och gud vet vad har fått sig en bakt...

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards