Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Lowa - 8 mars 2010 22:49

Skotokig som jag är, har nätets skosidor rannsakats idag. Här kommer lite sccchnyyygga stövlar på Duoboots.com . Jag har väldigt mycket problem med att hitta stövlar som passar mina vader eftersom de försvunnit med allt springande efter småtroll. Här kan man dock beställa skor och samtidigt mäta vadernas mått för att få dem fixade perfekt till dig. Äkta läder dessutom, hatar syntetmaterial nämligen.

Av Lowa - 8 mars 2010 22:23

Upprymd av mig själv, insåg jag plötsligt att föreläsningen hade börjat. Kan bli tokig på mig själv och ännu mera irriterad över sölkorven som körde framför mig hela vägen ut till jomala. Jomala rakan skulle minsann gått snabbare om jag cyklat i halkan. Tro mig, jag vet.. tror att jag har slagit världsrekordet i cykling på denna raka vägslinga.


Självkänsla och relationer


Det var kvällens föreläsning och den var ruskigt bra. Lite tankeställare fick man sig allt, samtidigt som en och annan tår forsade ner längs kinden och naturligtvis också skrattets levande eko.  Lennart Martikainen guidade oss igenom lustigheterna, livets märkvärdiga funderingar. Ja, så pass bra att nyfikenheten dykit ner i denna tantas andetag. Precis, har bestämt mig för att gå en kurs... behöver bara lite guldpengar först.   Hur jag nu skall trolla fram dessa baloobas, det är frågan?




Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards