Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Lowa - 19 mars 2010 21:07

Storflingan tvingade med mig på Zumba och det var väldigt skojigt. Lite nervös var väl Irene (tränaren) först eftersom de riggade upp videokamerna mot henne men det gick över och med stort leende tog hon oss vidare in i zumba rytmens atmosfär. Roligt, japp även fast jag funderande efter en halv timme hur länge till jag skulle stå ut. Säger som min kollega: det var skit kul även fast jag var långt efter de andra snärtisarna och virade in benen lite här och var.  

Av Lowa - 19 mars 2010 12:32

   


Denna glada kvinna har nu fyllt sina skålar med 40 erfarna år. Härligt. Mycket skratt med 2 hela dagars firande fick denna tanta verkligen känna på ordet FEST... elller så kallar hon det Pest, vem vet.


Båda dagarna var härligt mycket skrattretande och klipska uttryck från deltagarna. Speciellt Facebooks * gilla knapp .. gillades skarpt.  Nu tillbaka till verkligheten och zumba pass i kväll. Få se om jag lever till 40 då...   

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards