Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Lowa - 15 mars 2010 21:31

Vad säger ni om lite bröstmjölk till frukost? Fy bubblan säger då jag, det må vara hur nyttigt som helst men Nej tack. Icke intresserad.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6761068.ab

Av Lowa - 15 mars 2010 20:02

Helt vanlig dag. Gissa om skoltrollen undrar varför man tjatar, när jag för 100 gången ber dem komma och äta, borsta tänderna, klä på sig, och sätta sig i bilen. Jag sätter så mycket energi på att de skall bli klara så att jag själv står halvnaken när jag slänger mig i bilen.    Nu är det slut på detta curlande älskade ungar. Ni fixar det här själv, det vet jag.


Utvecklingssamtal på skolan med Storflingan. Väldigt duktig mattetjej och en hejare på att göra det hon själv vill. Det är alltid så rörande att fara på dessa utvecklingssamtal eftersom jag blir så stolt att ha en sådan fin tjej. Tack gumman, för att du vågar vara den du är.


Zumba bokat tills på fredag gott folk, så vill ni se showen är det bara att hänga med Storflingan och mig. Jag kommer att förgylla allas dag, hoppas även min egen även fast jag tvivlar bussigt.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards