Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lowa - 12 mars 2010 22:05

Lite glass sugna blev vi när Tessa, barnen och vovven trillade in på umgänge. 

 


Vovven Bianco var också glass sugen men det fixade Lillflingan genom att stoppa hela näven ner i glassen och kasta lite ner på golvet. Det blev så bra sååå.

  


Jeff var överlycklig över alla bilar och traktorer och Ludwig tyckte det var superskoj att äntligen få ha en kompis på besök.


Li som blivit så stor flicka berättade glatt om att hon snart skulle få börja skolan.  

  

Alltid trevligt när Tessa och barnen kommer på besök. Även fast vi inte träffas ofta så faller sig naturligt allting. Vi kan sitta tysta i soffan och glo rakt ut i tomma intet, och diskutera om allt från barnuppfostran till knäppgökar. Härligt med naturliga och varmhjärtade vänner.

Av Lowa - 12 mars 2010 21:41

Gustav 6 år: Mamma när du blir ängel, och jag blir ängel då kan vi vara med varandra hela tiden.


Elias 9 år: Äsch, änglar finns inte.. det är bara trams. Jo, jo sure.. svingar ner bara.


Trollmamma: Jodå, jag tror att det finns änglar.


Gustav: .. men Mamma, när du blir en ängel kan du väl komma ner och pussa och krama mig på kvällen.


Trollmamma: Jadå älskade lilla Gustav. Det skall jag göra minsann till er alla men ni kanske inte ser mig förståss. Jag kommer alltid att finnas i era hjärtan i allafall.


Elias: Jo, jo säääkert, änglar finns int *vimlar med ögonen* Ja, ja.. ni får väl tro vad ni vill. *pust*



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards