Alla inlägg under juli 2009

Av Lowa - 1 juli 2009 23:37

Ja, nu är det dags att ställa till med en klassträff för KHS- årskurs 9 som gick ut -89. Känner ni någon som gått i samma klass eller paralell klass med mig är det bara att yra till dessa yrbollar att det är över 20 år sedan vi tog oss ut från plugget och nu är det dags att parta loss till en 80 tals fest. Härligt! Festen skall bli av stapeln sista helgen i september eller första i november!

Av Lowa - 1 juli 2009 23:29

.........men.. hallooo.. nu har jag lyckats laga mig ner till Sjökvarteret för att hitta någon som möjligtvis är intresserad av att hyra in mig i sjöfartskapellet. . . eller igentligen inte bara mig näää... rätt många sådär 30-40 personer .. mmm.... och över hälften är barn! Vi skall ha dop, då måste man ju ha barn där.. många, härligt gulliga barn... sommarklädda, sjungandes och härliga små troll och en supersnabb präst.. ingen långrandig fundering alltså.. för då har vi väl alla barnen badandes i havet istället. Jonää...! Dop, dop och mat, mat.. känner någon för att baka en kaka så tackar vi ju så klart! Nåja, bokningen av denna härligt vita, harmoniska kåken kostar 50 EUR. Ja,ja.. men ni vet.. börjar välan bli tant! Tycker bara sååå om det där huset!

Av Lowa - 1 juli 2009 06:35

Igår färgade jag Fridas hår rött... hmm.. ni "hörde" rätt .. men det blev faktiskt rätt bra måste jag säga. Hon är en riktigt söt jordgubbe.... ! (tyvärr fick jag inte ta en bild på sötnisen) Papa Jack traskade runt här, mailade, kikade på tv och bara var. Ludwig den vilde, ja han sov sött redan tidigt medan  lillflingan hon var i full gång och hittade på hyss... stoppade allt i munnen och tränade på att ställa sig upp. Nicke han tog stor vildingarna ner på stan och checkade in Game street, tog sig en bärs misstänker och grabbarna fick hoppa i hoppslottet som invaderat stan.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards