Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Lowa - 4 mars 2009 23:00

Hit var även vi nyfikna för att kika på Vickan........... det låter som om Gefoto fick lite extra jobb efter denna turne.

Av Lowa - 4 mars 2009 22:27

Nu har finnarna vaknat.. efter hur många årtionden? Sitter här vid datorn och gapar, det kan inte vara sant???


Finska bidraget till Eurovision 2009 är faktiskt helt okej! Ja, ni har läst rätt.. det är ju märkligt... men sant..


Waldo´s people - Lose Control

http://www.youtube.com/watch?v=ybbNQnSPseA

Av Lowa - 4 mars 2009 20:38

Lindex, ja det vill jag också ha till Åland. De har fina underkläder för kvinnor och dessutom nice barnkläder.

Här är en vårjacka som vi köpte i Åbo åt Elias. Tyvärr ville han inte manekänga åt er, hur mycket jag än tjatade! Lite stor är den, men man kan sätta en varmare tröja under. Ångrar mig dock att vi inte köpte tillhörande utebyxor. Fanders, de irriterar! Det är alltid bra att ha allvädersbyxor.


Tänkte köpa samma åt Ludwig och Gustav men det blev inte av. Det här är då nackdelen med att inte ha varken Lindex eller HM här. .. Man kan inte ångra sig.. ! När du nästa gång kommer till butiken, ja .. då är allt slut.

Av Lowa - 4 mars 2009 19:09

Gustav och Pärla ligger i sängen och plötsligt säger Gustav:


- Du är det bästa som finns! Jag älskar dig så mycket..


Mamma: - Va gullig du är Gustav!


Gustav: - men mamma... jag sa juuu inte åt dig..jag sa ju åt Pärla ju!

Av Lowa - 4 mars 2009 19:00

Här har vi lillans mysdräkt som fammo köpte... och titta... den är helt passlig! Varm och mysig och helt otroligt praktisk.. jaha, nu kan jag börja söka jobb på HM .. för misstänker att fammo köpt denna från HM.

Av Lowa - 4 mars 2009 18:43

Mommi har köpt nya strumpisar från HM idag för ca 60 SEK från Stockholm. Barra liiite prickiga eller? fiint tycker Pärla.


Varför kan inte Hm bara öppna på Åland!

Av Lowa - 4 mars 2009 18:25

Idag pratade jag med en väninna och så var jag tvungen att sluta för Niclas behövde lite uppmärksamhet :) !


Då skriker min gifte väninna:


- JA, JA.. de e ju de jag säger hela tiden.. de e ett rent Helvete att vara gift.. ja, jag säger då de GIFT dig ALDRIG! Dom där.. dom blir barra värre om man gifter sig! ..... (ja, föreläsningen håller nog på ännu.. men var tvungen att lägga på :) )



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards