Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Lowa - 12 mars 2009 21:05

Ja, den här boken skulle jag inte klara mig utan. Jag bara älskar den, och de märks även för den börjar snart falla ihop. Den här boken heter Soltecken och skriven av Linda Goodman .. Hur man verkligen lär känna man - hustru - barn- vänner - chef- -anställda - sig själv genom Astrologi.


I helgen skall jag fara på kurs och lära mig om numerologi.. det är ju också lite skoj, men kan nästan ingenting om detta. Jag har väl räknat ut vad jag är för siffra men det är också allt.. vidare information kommer efter kursen! :)


De frågade också om jag var intresserad av att bli spådd, men jag vill inte blanda. Det räcker förträffligt med att ringa till Gun-Inger Trignell med jämna mellanrum. Hon är enligt mig en av de bästa! Ibland har man ej heller behov att veta framtiden så mycket även fast man är så här nyfiken som jag är.

Av Lowa - 12 mars 2009 20:52

Fridas pappa har försett oss med mysli. Ja, det är nämligen så att han (och jag med) vill att Frida skall börja må lite bättre... så vi börjar alltså med frukosten.... det viktigaste målet på dagen.

Tror att han varit till Kantarellen och köpt upp hela deras lager.. för , han har köpt alla dessa hem till sig själv också. :) Det är väl rart ... någon av alla dessa måste hon väl ändå gilla.


Av ren nyfikenhet har jag själv prövat viktväktarnas mysli och den var helt ok faktiskt...so, girls... kanske det finns hopp för mig med till sommaren!

Av Lowa - 12 mars 2009 20:42

Gustav valde alltså idag att göra ett halsband åt mommi eftersom han skulle fara dit över natten. Här håller han på med de helt underbara träkulorna som vi köpte på Ehns. Massor med vackra färger och olika motiv.

Av Lowa - 12 mars 2009 15:55

Elias försöker skydda sig från alla snöbollar .. :)

Av Lowa - 12 mars 2009 15:48

Här har killarna snöbollskrig...ibland undrar man vem som tycker det här var roligast?

Av Lowa - 12 mars 2009 15:43

Vi har jobbat stenhårt idag... Nicke och jag.. vi har lagat en snögubbe åt ungarna. Nja, liiiite hjälpte väl nog barnen också till... okej då.. rätt mycket också men kan säga att vi fick vara 3 personer för att orka lyfta upp den andra bollen. Visst e den ju fiiin!

Av Lowa - 12 mars 2009 15:34

Titta här vad Gustav gjorde när mamma var in till Ehns för att hitta pyssel aktiviteter. Hmm, mamma jag lånade bara din sånhääär.. och jag tittade i spegeln här när jag sminkade mig. :)


Rätt duktigt för att vara första gången man sätter på maskara. Hoppas dock att detta inte håller i sig och blir en varje dag sysselsättning :) .. tänk om man dock hade Gustavs ögonfransar..de e så otroligt vackra!

Av Lowa - 12 mars 2009 08:08

Har just fått reda på att min dotter pimplar Energidrycker som de köper med polarna på stan. Det är rena rama giftet och nu har läkaren fått henne att förstå att detta inte skall drickas. Hur kan de ens sälja denna energidryck till barnen som är 11 år när det rekommenderas för minst 15 åringar?

Tyvärr är det ju så att du inte hackar häl på en 11 åring jämt och ständigt och de gör som polarna. I Sverige har t om 3 personer dött av denna dryck. Helt märkligt och dessutom var de inte ens fulla. Så, uppmana alla era barn att INTE dricka denna skräpdryck!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards