Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Lowa - 5 mars 2009 19:32

Marika fyller år idag och vi hoppade med ilfart in i bilen för att gratulera flickan som alltid lagar så god smörgåstårta, mina mumsigaste hallongrottor och tårtor. Ohhh, e såå mätt!


Hurra , hurra för Marika som fyller år idag!

Av Lowa - 5 mars 2009 15:25

Börjar låta som tanterna i parken. De säger jämt, små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer. Tack och lov har jag varit lyckligt lottad... men nu påbörjas nog puberteten lite för min största prinsessa.


Vi sitter nämligen och läser på hennes finska prov. Hon är exakt som jag var i den åldern. Hon kan inte koncentrera sig alls... och enligt henne fattar ingenting.. finska behöver man aldrig. Så förhör jag som läraren.. och den läraren förhör ju på fel sätt. Hon höjer rösten och är irriterad, skrämmande lik mig i den åldern.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards