Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Lowa - 19 mars 2009 20:25

Här har vi en gudinna som för mig alstrar någon sorts energi... kanske en fruktbarhetsgudinna! .. tydligt.. en stark kvinna som bär på sitt barn. Vi är alla starka .. vi kvinnor .. som står ut med att ge, ge och åter ge energi till våra barn, medmänniskor och framför allt våra män :) .


Den här kvinnan ser ni genast ni kommer till oss.. bilden är tagen utifrån och ni ser.. våra fönster är inte tvättade! Nix.. den energin har hon inte gett mig.. jag menar städenergin.. var hittar vi den kvinnostatyn någonstans...jag letar, jag letar ...ja leetar!

Av Lowa - 19 mars 2009 13:07

Har ont i halsen .. ont i tänderna .. ont överallt .... och är allmänt gnällig. Vi har dock varit på runda med de små.... ja, för hittar fortfarande inte de där bilnycklarna. Varför kan ingen spågumma tala om var de håller hus då.. ? Frida hade körtelfeber, ja.. och undrar starkt om inte jag håller på och får ngt sådant. Vad vet jag?


Underbart väder ute, men svinkallt... solen skiner så tror att jag fixar lite kaffe och mums och går ut och sätter mig en stund. Läser lite ur boken så att jag kan hålla er informerade om det här med numerologi.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards