Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lowa - 6 mars 2009 22:27

Min kamera har gått sönder! Det är det enda jag har och göra nuförtiden. Mitt enda nöje.. och så går fanskapet sönder! Det gör mig stört grinig och bombtokiiiig. Jag vet av erfarenhet att det inte lönar sig att laga. Det gör det ju aldrig med en kamera.


Íkväll har vi varit hos Hubbe & Monica på en underbar middag. Verkligen mysigt att sitta och äta och ha de gott... prata, dricka ett glas vin och bara vara. Supergött... brukar min skåning säga!


Nu är det dags att ta en "snusa i kudden" stund för att fixa i ordning till Gustavs kalas i morgon. Snabbstädning, glass & massor med ballonger!

Av Lowa - 6 mars 2009 16:31

Finns det något härligare än såpbubblor och ballonger. Är så där barnsligt förtjust i ballonger men gubben min... han är nästan livrädd. Det här kan ju vara lite svårt när vi har kalas... gissa vem som hamnar på att blåsa upp ballongerna...ja, inte är de gubben i allafall...! Nä, nä... man är liiite mör i huvudet efter en 15-20 st ballonger.


Barnen blir som helvilda när jag nu har tjuvstartat och blåsa upp lite ballonger och jag är kräftröd i ansiktet med blodsprängda ögon.

Lite spill får man också räkna med eftersom de alltid får sönder några medan barnen leker... men, men .. dags att laga sig i ordning. Vi har lyckan att vara bjudna på middag till grannen idag.


Längtar till sommaren så att vi kan underhålla oss med att blåsa lite bubblor i stället. Härligt!

Av Lowa - 6 mars 2009 15:52

Idag har Pärla och jag varit på Köpmannamässan.... och plötsligt hittar jag ett par zonterapiskor som verkar helt fantastiska. Försäljaren visar mig även denna underbara huvudmassör... gå och köp en sådan här.. vi slåss nästan här i familjen om att få använda denna.


Denna kan du nu köpa av Aslög Nordlund på NioLiv för 15 euro.

Av Lowa - 6 mars 2009 08:17

Titta vad fin Odd Molly tröja de säljer på Tradera.. en sådan här skulle även jag vilja ha. Problemet med att amma är ju de här melonerna till bröst. Den här sortens skjortor fungerar inte eftersom den fina brodyren blir mitt på brösten istället för under.


Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards