Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Soltecken av Linda Goodman

Av Lowa - 12 mars 2009 21:05

Ja, den här boken skulle jag inte klara mig utan. Jag bara älskar den, och de märks även för den börjar snart falla ihop. Den här boken heter Soltecken och skriven av Linda Goodman .. Hur man verkligen lär känna man - hustru - barn- vänner - chef- -anställda - sig själv genom Astrologi.


I helgen skall jag fara på kurs och lära mig om numerologi.. det är ju också lite skoj, men kan nästan ingenting om detta. Jag har väl räknat ut vad jag är för siffra men det är också allt.. vidare information kommer efter kursen! :)


De frågade också om jag var intresserad av att bli spådd, men jag vill inte blanda. Det räcker förträffligt med att ringa till Gun-Inger Trignell med jämna mellanrum. Hon är enligt mig en av de bästa! Ibland har man ej heller behov att veta framtiden så mycket även fast man är så här nyfiken som jag är.

 
 
Ingen bild

Nyfiken

21 mars 2009 21:01

Vad kan du berätta om Gun-inger? Har själv blivit spådd av henne. Mycket av det hon sa var verkligen klockrent, hon sa även att en viss grej skulle inträffa år 2009. Skulle va intressant att veta vad andra har för erfarenheter av hennes förutsägelser. :)

 
Ingen bild

lowa

22 mars 2009 08:50

Hej Nyfiken! Gun-Inger är en av de bästa tycker jag! Jag har spått mig hos henne i ca 10 år och allt har stämmer till 100 % det kan ibland ha skett lite senare än vad hon beräknat.. men, men...

 
Ingen bild

Nyfiken

22 mars 2009 14:30

Tack för ditt svar! Va kul att du är nöjd med henne. Har hon aldrig "sett" nåt som sedan inte har hänt?

 
Ingen bild

lowa

22 mars 2009 19:00

Nyfiken.. nix, allt har nog hänt på ett eller annat sätt... men det blir nog inte alltid som man själv tänkt sig... de kommer man ju bara på efteråt..att hon hade ju rätt trots allt. :) Jag har dessutom flera väninnor som ringt till Gun-Inger och jag tycker att allting har stämt in.. så lycka till om du är på väg att ringa! Hon har hjälpt mig mycket!

 
Ingen bild

Curious

15 augusti 2009 22:19

Är själv än nyfiken liten figur,som ofta tänkte på livet och existensen. Har inte läst astrologi på länge, men har gått igenom många astrologiböcker tidigare.
Men soltecken av Linda Goodman är utan tvekan den bästa som jag läst. Den är väldigt intressant och välskriven. Det var den boken som fick mig att förstå astrologin på ett djupare plan. Man kan nästan förstå sina medmänniskor på ett annat sätt efter man läst den. För den som tycker om att läsa astrologi, så är den här boken att rekommendera.

 
Ingen bild

me

21 oktober 2009 11:44

Hejsan! har nyss varit hos Gun-Inger trignell, jag ser här ovanför att du säger att hon har rätt i det hon spår, jag hoppas naturligtvis att hon är så duktig & att de ska slå in. Har allt slagit in för dig? kan de slå in lite senare än vad hon säger? är det en lång fördröjning i så fall? kan jag känna mig trygg med det hon sagt? många frågor... /me

 
Ingen bild

Lowa

21 oktober 2009 13:48

Du kan va lugn "me" .. hon har rätt! Gun-Inger alltså! Ringt i 10 år samt har flertalet vänner som också haft henne som mentor... allt stämmer.. tyvärr vill man alltid att det skall hända direkt... bläk jobbigt att vänta och vänta.

 
Ingen bild

me

23 oktober 2009 15:27

Tackar =) känns skönt att höra. just nu verkar det gå åt det motsatta hållet men det kanske ordnar upp sig till det hon sa ska ske till slut, vilket skulle vara av glädje. Du har helt rätt man vill naturligtvis att allt ska slå in nu... tålamod är vad som behövs det är jobbigt att vänta. Tack än en gång för att du ger mig ett lugn i att det ska slå in ,men måste ändå fråga igen, har verkligen allt slagit in? och kan tids fördröjningen vara stor/lång? / me

 
Ingen bild

me

1 november 2009 17:51

Hejsan igen, kan inte sluta fundera på det hon "sett" och sagt till mig. Jag undrar och vill fråga dig om Gun-Inger kunnat ange exakta personer i spådomarna till dig? som ska ha en viktig del/betydelse i ditt liv och tidpunkter till dig som sedan slagit in? tack på förhand.

 
Ingen bild

vill veta

4 december 2009 17:09

Hej! undrar hur ofta du spår dig, vad rekomenderas? ska det gå en viss tid emellan? har du fått veta precis vad som ska ske eller har det varit luddiga spådomar? jag är så himla nyfiken. Har du testat många medium? vem är då bäst? slår allt verkligen in och kan de verkligen se framtiden? tacksam för ett svar / vill veta.

 
Ingen bild

Lowa

7 december 2009 12:51

Vill veta: Jag har prövat en del medium, men det finns inte någon som slår Gun Inger Trignells gåva anser jag. Hon är den mest detaljerade och det stämmer alltid in. Har ringt henne i 10 års tid ca 1 -2 gånger i året och kommer att fortsätta med det.

 
Ingen bild

vill veta

7 december 2009 18:39

Tack, det var intressant att veta.

 
Ingen bild

me

7 januari 2010 14:49

Hej Lowa! ursäkta för att jag hela tiden skriver till dig men jag undrar verkligen om Gun-Inger är så bra? Jag har varit hos henne och det hon berättade för mig lät otroligt bra & jag önskar att det ska slå in, men nu har det verkligen gått åt andra hållet än vad hon sa till mig vilket gör att jag inte vet vad jag ska tro och det är så skönt att höra att du absolut tror på henne men jag skulle behöva ngt konkret, jag är så ledsen, undrar om hon sagt ngt exakt och exakta personer till dig som ska vara av betydelse? till mig angav hon ex personen som jag skulle få barn med och när det skulle ske! jag skulle vilja gå tillbaka till henne igen för en ny spådom men jag är ju så tveksam , men samtidigt så vill jag så gärna tro för hur kunde hon ha så många "rätt". Nu har det gått 5månader sen jag var där men allt pekar åt ett annat håll. Hjälp, du är den enda som jag kan prata med om detta, konstigt nog, kanske för att jag gärna vill ha ett hopp! Du skriver att det kan bli en fördröjning i tiden som hon anger, kan det då bli flera månader el till och med år? kan hon ha säga ngt fel? kan saker ändras eller "ser" hon det som ska ske i mitt liv eller läser han av min önskan? oj oj vad många frågor jag har.
Tack för att du tar dig tid / me

 
Trollmamman lowa

Trollmamman lowa

7 januari 2010 22:23

Hej Me!

Du kan vara lugn och japp, ring igen du.. men inte ännu. Ge dig till tåls. Ibland visar det sig att det inte alls blev som man trodde... eftersom man själv bildar sig en uppfattning om hur det "säkert blir". ... eller vad hon kanske menar... nåja, det visar sig.. men har hon sagt att ett litet "troll" kommer till dig så småningom så gör det nog det. Vänta bara lite så skall du se... maila mig gärna om du har flera frågor. Ha det gott!

Lottis

http://www.lova.bloggagratis.se

 
Ingen bild

me

8 januari 2010 13:30

Hej och tack så mycket för ditt svar! ska passa på tacka för att du har denna finna sida också. Men jag förstår inte, du mennar att jag kanske har tolkat henne fel? men det känns som att jag inte har det hon var väldigt tydlig och jag frågade speciellt igen om denna person och barn etc. men som du skriver jag får ge mig till tåls ett tag till. När tycker du att man kan kontakta Gun-Inger igen, kan jag gå tex. i vår, mars? eller är det för tidigt? vill se om hon säger samma saker igen, synd att det är så dyrt annars skulle jag gå till henne direkt. vet du om hon läser av min önskan och förhoppning eller ser hon det som är meningen att ske, och att det då sker på ett eller annat sätt? ja jag hoppas verkligen att hon har rätt i att jag ska få ett litet "troll", underbart. Tack för att jag får ställa dessa frågor, jag vet ju att du har en lång erfarenhet av henne och det känns skönt att skriva till dig. Är det många gånger det har ändrats eller att du tolkat henne fel? Tack tack /me

 
Ingen bild

Undrar

18 augusti 2010 15:50

Jag har blivit spådd av henne och blev väldigt imponerad :) Du säger att det hon "ser" kan ske senare än vad hon beräknat, ungefär hur mkt senare? Månader, eller t om år? Tacksam för svar :)

Lowa

18 augusti 2010 17:48

Ibland även upp till ett år försenat. Men det hon sagt, det händer...

 
Ingen bild

Undrar

18 augusti 2010 18:20

Åh vad glad jag blir, hoppas verkligen på det! :) Verkade först bli precis som hon sagt, på rätt tidpunkt, men nu har det bara tvärvänt, och går åt motsatt håll, därför jag frågade, men ännu kan ju läget förändras! :) Ha en underbar kväll! :)

 
Ingen bild

hustomten

6 januari 2011 13:51

Hej och god fortsättning!
Undrar hur man får tag på Gun-Inger? Tar hon emot hembesök? Vad kostar det?
Min syster fyller 40 och jag skulle vilja ta med henne. Både hon och jag finner sådant intressant.
Tack på förhand!

Lowa

7 januari 2011 10:56

Hej, Jag tror att det kostar 600 SEK första gången och ja, jag tror nog att hon tar emot besök hemma. Det är jätte skojigt och hon är duktig som bara den. :)

 
Ingen bild

Monica

23 maj 2011 21:11

Jag hörde talas om henne och har precis bokat en tid. Kan hon berätta varför folk har betett sig på olika sett också eller berättar hon mest vad som händer i framtiden? Ger hon råd och vägledning också? Är så nyfiken och lite nervös ;)
Mvh Monica

 
Minnah

Minnah

28 november 2011 20:37

Kul att ni har hittat eran "spådam". Själv tog dig mig flera år att hitta den som jag anlitar nu och jag är så otroligt glad att äntligen ha hittat rätt.

Ifall ni undrar vem jag anlitar så är det http://www.spadam.se

Tack för en bra blogg och lycka till med allt.

Kram Minnah

http://www.spadam.se

 
Ingen bild

Johan

3 februari 2012 21:35

Hej!!!
Många somundrar om det kommer slå in de Gun-Inger sagt till Er. Har själv pratat med henne och undrar självklart samma sak. Så nu är min fråga om sakerna som hon sa har slagit in för Er såhär en stund efteråt? och vad ska man själv vänta sig. Glad för svar....

Lowa

2 mars 2012 20:14

Ja, det stämmer det Gun Inger säger. Ibland dock med 1 års fördröjning. :=)

 
Ingen bild

Johan

3 mars 2012 11:28

Hej Lowa!!
Tack för svaret hur träffsäkert är de med namn som hon säger. Hon pratade om den tjej som jag kommer ha en relation med och även få barn med. Hon beskriver den personen för mig. Hon säger att de är den personen du tänker på som de kommer bli hon beskriver även henne mera och allt stämmer förutom namnet och hårfärgen. Personen har haft sån hårfärg förut men inte just nu.
Sen nämner hon ett namn och säger personen har inge kort namn som...... Undrar nu hur träffsäker hon är på namn. När allt annat nu stämmer.

 
Ingen bild

Johan

1 april 2012 22:09

Hej!! Lowa skulle bli jättte glad för svar på senaste inlägget// Johan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lowa - 20 november 2011 17:00

IIP- investor in people fick Mariehamns stads barnomsorg för något år sedan. Undrar om den tjusiga stämpeln gäller 2012?   Mariehamns stads prioriteringar gällande barnomsorgen är troligtvis katastrofal. Överbevisa mig gärna, tack. Är det sunt at...

Av Lowa - 2 september 2011 11:47

Åland är inte "safe" för våra barn mera!   Jag är en förälder till både små och stora. Jag är rädd, precis som du säkert också är. Alarmerande rapporter från Landskapsrevisorerna visar att polisen behöver mera resurser mot droger, fältarna vädjar...

Av Lowa - 20 juli 2011 09:34

På den här gatan i stan kan det hända lite vad som helst. Ja, just det ... som   Lillflingan har nu fullt upp med att rymma till sin kompis Ebba som bor något kvarter från oss. Själv är jag så gott som naken hemma när lilltjejen med bestämda steg...

Av Lowa - 18 april 2011 14:36

Gustav har fått sig lite nya utekläder från Familia och måste säga att de verkar vara fantastiskt bra.   Lindberg barnkläder, jacka och byxa för 82,50. Ett svenskt märke. Detta funktionella skalplagg/set (jacka och byxa) är tillverkat i vårt v...

Av Lowa - 3 april 2011 21:47

Har nu varit hemma i en vecka och haft "semester"... barnen har turvis spytt som sprutande dinosaurier... så ett antal lakan, kuddar, täcken, kläder, handukar, toalettstolar, händer, munnar, hårstrån, golv, tänder och gud vet vad har fått sig en bakt...

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards