Alla inlägg den 9 april 2009

Av Lowa - 9 april 2009 14:44

När jag nu läser lite bloggar så är det som en ny värld har öppnats för mig. Det verkar som om tapeter nu blivit väldens innegrej, och ni skulle bara se vad otroligt mycket häftiga tapeter jag hittat till vårt kök. Helt otroliga tapeter från 70 talet som de här duktiga bloggarna visar upp lite nu och då. Storblommigt, massor med färger osv.... nu är jag liiite förvirrad hur de skulle se ut i köket.. man vill ju inte att barnen skall kräkas vid matbordet heller. Nej, vackra och harmoniska tapeter behövs... så , jakten fortsätter...

Av Lowa - 9 april 2009 14:37

Okej, märks det att man är finnboll... den här Marimekko pläden ser ju för mysig ut... men om den hålls ren så länge..det är ju frågan?



Av Lowa - 9 april 2009 13:43

Här har vi en liten dam som har sin första förkylning, .. hmm.. vad jag kommer ihåg i allafall... hon är så ynklig såå, och känns så kall att jag tom tänkte att hon har undertemp. Vi har nämligen alla flickor i familjen väldigt låg kroppstemperatur och man vet ju aldrig hur de reagerar vid olika flunssa epidemier. Gustav är också lite halvkrasslig, hostig men Mommis famn var intressantare än parken och mamma idag. Så, nu har vi plötsligt bara 2 barn hemma idag.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards