Alla inlägg den 10 april 2009

Av Lowa - 10 april 2009 18:08

Idag var Kathrin och Steve och hälsade på, de va så härligt så.. med lite skåne besök...men, igentligen är Kathrin ju från Åland och Steve..ja, nästan han också..kanske lite från sverige då.


För de som inte visste det så var det faktiskt Steve och Kathrins förtjänst att vi ..alltså Nicke och jag fann varandra. Japp, så enkelt var de med de.. de lyckades väl rätt bra med förmedlingen tycker jag. Jag har jobbat med Kathrin och Steve på Scandic tiden...vi hade så enormt roligt när vi arbetade ihop. De var tider de... och nu idag har de tackat ja till att bli gudföräldrar till lilla Pärla.... så cirkeln är väl sluten nu eller?

Av Lowa - 10 april 2009 18:02

Nu tror ni nog jag skämtar, ni kommer väl ihåg mitt 1:a april joke till gubben min... mmm, just precis... skojade att oljan är slut... nu 10 dagar senare.. är oljan slut igen.. på en röd dag! Det hände ju förra gången också, att oljan tog slut på en röd dag. Röd dag..betyder svindyr olja! Just precis... de verkar vara något i luften här i kvarteret... för grannen, han glömde också bort att fylla på oljan.. och naturligtvis tog det slut på en röd dag.

När grannen hade slut på oljan tyckte Nicke minsann att det var gubbens uppgift att kolla oljan... idag , ja då hade han en annan uppfattning :) mmm, undrar varför?

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards