Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Lowa - 3 augusti 2009 00:18

Jag är verkligen lyckligt lottad som inte missade denna supertrevliga dag som Tessa fick före hon blir fru.


Det hela började kl 9 och möhippegänget satt väntandes på Tessa vid Klintens park.. där drog Fanny några trevliga lekar och jag kan säga att jag inte är det minsta förtjust i lekar men den här tjejen fick högsta betyg.

Temat var Indiskt under heeela dagen och därav ser hon här ut som en riktig  Indisk prinsessa.. och på kronan fanns även en bild på den blivande mannen.


Tessa fick under dagen fixa till en egen kopp av lera utanför café Bönan.. självklart under handledning för vem vet om det överhuvudtaget alls hade liknat en kopp annars? Nåja, den blev fin och resultatet väntar vi på med spänning. Ja, den måste ju förståss brännas och målas först. Traskandes begav sig gänget till Jussis keramik för att blåsa glas.. ja, här missade jag en del.. men 2 st, om inte 3 st fantastiska vaser tror jag hon lyckades hosta ihop. Duktig flicka!


När detta var färdigt begav gänget sig ut till Kobba klintar med en superduper trevlig båt! Ger verkligen mina varmaste rekommendationer till er alla att hyra denna båt. Problemet är dock, jag och namn men, jaja... vi åt en picknick lunch med vin och mumsigheter... tjuvrökte lite ute på däck och bara hade det trevligt. Massor med nya, trevliga och rätt stabila männinskor dök upp under dagens lopp. Härligt!


Bastubad på Gröna Uddens camping blev nästa station. Super! .. men ett tips grabbar... det kunde bra finnas ngt bord där ute som man kunde sitta och virra vid när man har lust att ta sig en slurp vin, eller varför inte en bärs?


Café Bönan.. vår indiska afton avslutades där med god STARK indisk mat! Superfint ordnat! Vi tackar verkligen och självklart hägrade Arken vid midnatt. Tyvärr var jag en mes, lite ont i magen, trött och allmänt gnällig så.. taxin blev färdmedlet till mina ljuvliga små löss och man.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards