Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Lowa - 12 augusti 2009 08:45

Skateboardparken,ja .. ungdomarna efterlyser att det skall göras något åt parken och det tycker jag är ett superinitiativ. Barnen vill ha något att göra, varför inte då fixa till eländet. Så mycket kan det väl ändå inte kosta? Eller, vad vet jag men skall vi inte satsa på att barnen har något att göra.


Det härliga med skateboardparken är att barn från alla åldrar möts där för att tillsammans ha roligt! Härligt, eller hur?


Själv har jag suttit där och "lurat" när mina killar är där och gör trix. . de fullständigt älskar det... medan jag sitter med ögonen krampaktigt faststängda. Ja,ja,ja.. jag är lite hönsig faktiskt! .. men jag vet de som är värre! *fniss*

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards