Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Lowa - 25 augusti 2009 22:26

Det värsta jag vet är otrevliga människor! Det finns filurer som man undrar varifrån deras celler hittats och var i himmelen det gått fel när cellerna bildades. Ja, det vet vi ju alla.. men är det verkligen så.. att vi har rätten att dömma de här människorna? Är det faktiskt så, att den här märkliga filuren inte har någonting att komma med ... ? Nix, den som tror det har helt fel.


Jag tror på individen, jag tror på att alla människor oavsett hur märkliga de än är kan lära oss någonting. Mest av allt tror jag väl på teorin om att de människor som kommer in i ditt liv, kommer för att lära oss någonting nytt! Kanske vi själva är den där som alla tycker att är lite "ufoniserad" ? Ja, ja .. det är ett eget påhittat ord, men va fan!


Öppna ögonen när ni träffar folk, var öppen mot människor, var nyfiken och du ser vad mycket härligt folk det finns ... Dessutom ju knäppare, desto bättre jaaa!

Av Lowa - 25 augusti 2009 22:16

Får man drömma, liite va? Jag skulle så gärna vilja ha den här ... men får välan bara säga... dream on..! De har faktiskt en hel del söta funderingar måste jag säga... Container alltså...så.... här kan ni drömma själva om ni vill...

Av Lowa - 25 augusti 2009 21:05

Ett sådant här glatt ansikte har jag beställt tills i morgon bitti! Herremannen, vår fottisfantast har sin första skoldag med början klockan 8. Undrar, undrar om den här dagen kommer att tillhöra favoriterna. Misstänker nämligen INTE det eftersom vi har en liten nattuggla här...

Av Lowa - 25 augusti 2009 20:13

Nog för att jag gillar rosa... men inte på hår! Storflingan hade minsann fått håret rosa, knallrosa i hårbotten och orange i topparna , så vi slängde oss i bilen för inköp av ett förhoppningsvis bättre färgval.


Frida ville ha Anni rött! Just det! ...... och här har vi "under arbete" bild...


Mammslan har ju också varit och klippt kalufsen och fått lite slingor fixade. Dessutom fick jag ögonbrynen plockade samtidigt och det var ju kanon. Linda på Klipp upp var riktigt duktig måste jag säga!

Fottisfantasten frågade med rynka på näsan vad i himmelen jag gjort med håret.. och han tyckte det såg för bedrövligt ut. Pappslan, undrade om jag faktiskt skulle ha så här kort pannlugg. Va tror han.. att den kan limmas tillbaka igen? Gustav har inte märkt något medan grannpojken Eric undrade om jag bara klippt mig frammifrån... (hmmm, va menade han med de då?) Storflingan tyckte jag såg ut som en yngre tjej.. jahaja.. de får man väl ta då!? eller? *fniss*


och nu klart... Fridus o Becca på väg ut och visa upp det KNALLRÖDA håret. . . men Frida var nöjd, jag var inte skräckslagen och vi får välan se alla andras reaktioner. :) Röd, svart, grå eller blå.. så är flingan bäst i världen för mig ändå... ! Puss!


och sååå.. mammas brillor börjar bli populära nuu plötsligt..



Av Lowa - 25 augusti 2009 07:12

Vicken härlig dag med sol, kaffe och friska barn. Det skall man vara lycklig över... ja, vilden har ju förståss lite krämpor.. men inte något mera än vanligt... de ser ju bara ut så häär...



och så har vi lillflingan som bara, bara, bara äter smör... jag misstänker hon behöver det..


men kika på klänningen... så där ful blev den efter fösta tvätten. Den är alltså ren, ja.. lite smör på den då kanske.. men det ser ut som om de bruna fläckarna färgat av sig på det vita. Tvi, va sur man blir!


Går man till butiken och gör en reklamation på den här skruttibang on så lär man få höra att man inte kan tvätta........ sååå ... e de lönt? Det är så typiskt eftersom lillflingan ändå har lite "tort" i klädskåpet.. och hon växer ju med racerfart såå.... jaha!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards