Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Lowa - 11 augusti 2009 17:26


Öppnar kylskåpet och ropar: var är all mat... ?


Tyvärr möts jag av ett eländigt eko... var är all mat? var är all mat?


Äsch, jag snackar skit! Det finns mat i vårt kylskåp, men hade gärna skaffat mig mera mat! Sisådär en bilfundering proppfull eftersom jag hade tänkt fara och mathandla till Norrtälje idag..... men så blev mitt ressällskap sjuk. . . ja, hon är ca så där 8 månader gammal och har bara feber..... men inte kan jag ju ralla runt med en sjuk lillflinga heller. . . och inte ville hon vara hemma ensam med pappsen. Näää, vem vill inte vara med sin mamma när man är sjuk. Det vill nästan jag med, fast jag är i den här åldern.


Sååå, vi har bara varit lugna och fina!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards