Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Lowa - 13 augusti 2009 21:30

Igår var vi bortbjudna till Skoggi och Lilli... ljuvligt... och så traskar vi dit utan vinflaskan till värdparet. Tur! ... att det var min goda vän som bjöd patrasket.. för han tog nog inte så jätte illa upp.... vi var ju där i allafall .. allihopa utom storflingan förståss. Anu, Glen och barnen var också med. Tyvärr blev lillflingan sjuk, febrig och gnällde heeela kvällen. Hon som aldrig brukar gnälla... (de gör ju aldrig vi flickor eller hur? ) ...Nåja, kvällen blev natt rätt fort.. tidigare än beräknat.


Jag har nog lite ljuvliga bilder därifrån men the problema är... bilen våran är nypt... ja, bortnypt...av grannin! Såå, den ligger snällt där och väntar på att jag skall härja fritt utan bilder alltså.


Så var vi bortbjudna ikväll med.. på kräftor... det är inte alla dagar man får ett sådant erbjudande om kräftor på Kärringsund. Mumselimums! ... och så gråter lillflingan heeela dagen... och är prickigare än våran mumsigaste prickigkorv. Förargligt! Grinigt! .. men vad gör man...


Jag har själv också haft en surgurkedag! Irriterad, på allt och alla! På att jag inte fick städat, vi som tänkte städa idag. På att vi hade folk springandes här hela dagen, jag som inte hade riktigt tid även fast jag ville. .. för vem vill städa ?? Ja, de fattar ni väl.. ... vem väljer inte kaffe och trevligt sällskap före städning. Det gör jag.. och jag anser mig vara rätt normal..eller?  ........ hm, man undrar....... och nu har jag örvärk, ingen av småtrollen vill sova... är man förvånad?


... sedan missade jag Me and I party.. de surar jag också över.. jag vill ju träffa nya människor... men vet ni vad.... den här surgurkan börjar jobba på måndag.. de ni... återstår och se om Janke boy klarar den här gumman. *he,he*





Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards