Alla inlägg under juni 2010

Av Lowa - 2 juni 2010 08:45

Urtica-dioica(Blueten).jpg

Någon som kan knepet att få brännässlor att försvinna?


Av Lowa - 2 juni 2010 06:31

Igår fick vi 2 kassar med uteleksaker från min barndomspolare. Vi tackar, leksaker behövs alltid. Samtidigt skulle jag bjuda herremannen som skulle komma med sakerna på kaffe. Det lyckades sådär. Jag glömde förståss kaffedrickande medan jag bjöd mig själv på kaffe till en annan väninna eftersom Medlaren skulle dit och leka. Dessutom vet jag inte om jag hade tänkt springa igång kaffebryggaren eller hämta en hink och hälla det nybryggda kaffet i. Ja, vår kaffebryggare gick nämligen i 1000 bitar i förrgår och har inte återhämtat sig från eländet. Alltså, det har jag också "forgotten" att införskaffa en ny. Så, kära Glen.. ber nu här om ursäkt för min förvirring. Tack och lov så har du väl också vant dig som flertalet andra vänner.


Idag fyller Skogstrollet år och vi har börjat morgonen med att öva upp våra 7 stämmor.  Vi är för j*kla duktiga på att sjunga, ja vi alla från 1 år till 70 år.Lillflingan var yngst och fammo hörde till den övre ålderskategorin, om man nu får säga så. Kanske lite falskt men vad gör det, bara man sjunger högt.. eller hur?


Nu kallar jobbet.


Ha en skön dag i solen.

Av Lowa - 1 juni 2010 07:15

  Njuta av ögonblicket

  Säga till mina nära att jag älskar dem

  Äta mindre skräp

  Bara ta vara på allt som trillar i min väg... dvs leva i nuet.


Ha en glad & fin dag.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards