Alla inlägg den 5 september 2009

Av Lowa - 5 september 2009 15:30

Plötsligt fick vi reda på det, ja.. att Elias hade anmält sig till skolmästerskapen.. och det var idag han skulle springa och stöta kula! Raketfart gällde, nämligen det var bara 1 timme kvar tills han skulle vara med. Ja, siddu.. Elias hade glömt att visa pappret från skolan, Nicke hade "glömt" titta i väskan, och jag hade "glömt" checka upp veckans händelser. Bra start va! (vimlar med ögonen, de yrar runt som en pokermaskin)


Sååå... 60 m sprang Elias och han vann i sitt race.. men kom på 19:de plats av 40 tävlande. Det var väl inte fy skam för en liten 3:a.. .. med allt från 3:or till 6:or. Duktig..! Tyvärr han inte jag och de små se detta men vi missade självklart inte kulstötningen.





Pärla blev vrålhungrig sååå man tager vad man haver och visar fläsket till samtliga på Idrottsparken. Nåja, värre vrak har man väl sett (he,he).. eller så inte!

Elias funderar på vilken taktik som skall användas i kulstötningen.

Sen var det äntligen Elias tur och här tar han sats för att få iväg den tunga kulan. Det gick riktigt bra! Simon stackarn fick vara med och kika på alla grenar, men han ville inte vara med.. ... vi kommer sen och lyssnar på Simon när han är med och sjunger i ett rockband och blir världskändis.. :)

Nicke förvaltade tiden med att snarvla med min föredetta chef ...


... och jag snarvlade väl också litegranna med en hel rös med tjejer, men här med en av mina kollegor ..just hon ja, som tvingar mig med på poweryogan (fniss) ....



Av Lowa - 5 september 2009 15:08

Gissa vad de här snyggingarna väntar på... lördagsgodis förståss! Vem väntar inte på det... ??? Härligt att se de förväntansfulla små lössen när de trampar småspringandes ner till stan bara för den där ena lilla påsen godis.

.. märker ni att jag försöker göra allt utom för att slippa städa det här huset. Det suuuger och städa brukar storflingan säga. .. Jag håller med!


.. men titta på de här lintottarna som har så roligt jämt...

Av Lowa - 5 september 2009 06:46

Nu har jag lovat min kollega att hon har äran att släpa med mig på poweryoga till Avancia. Jag skall bli av med min stress påstår hon... varför jag nu är stressad.. det kan man ju fråga sig men, tydligen så är det!


Blåsigt värre ute, måste städa kojan.... för i morgon kommer barnflickan och hon vill nog inte ta itu med den härä röran. Skoeländet från igår, tvätten som måste vikas osv.. Har verkligen lust att hyra in någon trevlig prick som kan städa fint. Jag vet en tjej som är superduktig och har startat en egen firma. Kanske jag skulle fråga henne i stället... lite hastigt på kanske.. man kan väl inte ringa dit och säga.. kom idag!


Det börjar bli dags för storhandling igen, bläääk.. vill inte fara.. men släpper jag gubben på den här resan så vet jag vad vi får äta resten av månaden... majonäs, chips och räkmackor. Just fint det.. en dag kanske, men 30 dagar tror jag verkligen jag tackar nej till.... så får nog snällt sätta mig i bilen, ta färjan över till Sverige och överflylla bilskrället med alla världens mumsigheter.



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards