Alla inlägg den 9 september 2009

Av Lowa - 9 september 2009 14:26

Just det, nu är vi hemma med storflingan .. stackarn som har så ont i halsen. . . men allting gick bra och måste säga att personalen på barnavdelningen är fantastisk. Det var 2 st barnoperationer och dessa 2 var Frida och hennes kusin. Frida var först upp på operationsbordet.. jag fick följa med henne dit upp och vänta på att hon skulle somna in. Det var väl fantastiskt eftersom barnen och dessutom jag med är väldigt nervös när det gäller operationer. Kanske för att man måste släppa kontrollen.. men, Fridus var rätt lugn.. det enda som hon irriterade sig på var att hon hade en kanyl i handen.


Kusin vitamin..ja, hon mådde inte vidare "hejsan" men fick också komma hem idag trots allt. Skönt! Borta bra men hemma bäst, eller hur!


Nu är man degigare än bulladegen jag har på jäsning.... skoja, hur skulle jag ha hunnit börja baka också i den här röran. Tack och lov att jag har gulliga Aino här som lagar god mat, städar upp lite och fixar och donar. Skönt!



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards