Alla inlägg den 12 september 2009

Av Lowa - 12 september 2009 22:47

  

Den här bilden är tagen när Vilden fyllde 1 år.... ljuvligt, mumsigt med glass! *slörp*

Av Lowa - 12 september 2009 09:37

Vicken hääärlig daaaag... na,na,na .. Solen lyser, det är en vacker höstdag och vi väcktes av kaffegästen tidigt på morgonen. Lillflingan och jag har sovit sött, så sött men märkligt nog vaknar jag haft förlamad i halsen. Det känns som om den där lilla piggen längst bak är förstorad och förlamad. Konstig känsla, det gör inte ont men känns obehagligt.


Fottisfantasten vaknade med ett strålande leende och sade härligt... Trollmor, visst hade vi ju en jätte rolig kväll igår. *ler* Det var väl det bästa betyget man kunde få. Barnen var överlyckliga att de fick umgås, spela kort och bara ha roligt tillsammans med oss. Jag hade också jätte roligt!


Storflingan hon sover, misstänker nog att msn gått varm i går när jag somnade. *gulle gumman* Snart är det dock väckning och utgång.. kanske picknick längs strandpromenaden. Hmm.. då var det dags för projekt övertalning *blink*



Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards