Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lowa - 22 september 2009 21:27

Funderar på att byta abonnemang.... de här låter ju relativt Tungan ute


DNA Unelma 

  

För de som talar mycket

  • 3000 minut prat
  • 3000 minut videosamtal
  • 3000 SMS
  • 3000 MMS
  • 39,90 €/månad

Nu gäller det bara att ta reda på om detta fungerar bra på Åland. Storflingan har nämligen detta via sin pappa och vi har inte märkt något märkligt. Sååå.. billigt!



Av Lowa - 22 september 2009 19:53

Jag har ett problem... tissarna är som balooobas.. ååååh, nej.. de blir inte någon bild på de här eländet inte...! ! ! Dessutom skall jag för er berätta om en mammas underbara natt..


just så, underbar...


Vilden den vilde fick luras i säng när vi skulle sova.. men han var inte ett dugg trött.. nix, han hade sovit dagssömn sisådär kl 18 tiden och tyckte självklart att natten var ung vid 24 tiden då mammslan såg stjärnor och ville sova. När vi efter mycket möda och stort besvär lyckats få vilden och sova såååå ... kommer nästa....


- Mamma, kooom!

- va? va é de nuuu?

- jag har kissat ner mig ... (gråt)

- men lilla gubben.. de e INGEN fara.. mamma kommer och hjälper dig.. (yrvaket snubblar man över samtliga i sängen)... och börjar tvättproceduren.. tvättmaskin, grabben, sängen, ..)

- ....... och såå.. nu går vi till sängs raring.


Efter någon minut börjar nästa ... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

- Lillflingan ville ha mjölk, men INTE flaska INTE för det har vi testat. TISS, vill jag ha .. skrek då (vår 9 månaders baby) .. och eftersom jag måste sluta till Paris resan sååå... fick hon skrika, jag vara vaken, och gubben sova.


Vid 4 tiden fick jag nog.. då fanns det annat än stjärnor i ögonen, blixtrar också och Skogstrollet steg surt upp och tog över vår arga filurliga lillflinga.


Jag gick till en annan säng för att somna sött.. och sååå.. kan man ju inte sova! Märkligt! Blir uppretad som bara den! Märkligt!


Efter mycket om och men somnar jag och skall glatt tvätta upp mig, hoppa i kläderna och med en härlig morgonstämma tas med företagets trevliga kunder.


Däremot retade jag upp mig på andra fyrkantiga papperspetitesser som kan få nerverna att vara spändare än en fiolsträng. *morr* Jag vet, man måste ibland.. men jag står för att jag inte är sugen på att se de där funderingarna.

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards