Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Lowa - 1 maj 2009 20:35

..den här bilden är ju för härlig.... lilla Linnea här har lekt i sandlådan hela dagen.... man undrar om heeela ansiktet varit i sandlådan också :) !

Av Lowa - 1 maj 2009 20:24

Idag har Elias och Simon lekt i skogen nästan hela dagen, förutom den lilla stunden vi var på stan och förståss har han ju varit en riktig hoppitoss på hoppelihopp mattan.


Här ser han lite slut ut, kanske de blev lite för sent när han hade kompis över natten :) .. de vet man ju själv..vem vill gå i säng när man har polare på besök.

Av Lowa - 1 maj 2009 16:19

Idag fyller mina 2 bröder år... hurraaa till dem! Måste slå dem en signal .. idag har vi dock varit med familjen ner till stan för att se på motorcyklar..Nåja, inte var pojkarna sist och slutligen inte så väldigt intresserade av de där bikesen men ni vet... de hör till. De ville vara och leka i lekparken i stället... men, men..


Det måste ha sett skojigt ut när jag gick med barnvagnen med Ludwig och Pärla i och sedan.. Gustav, Eric och Lucas hållandes i vagnen medan Elias och Simon traskade bredvid.


Lunchpicknick med Jess & Anna, Tici och hennes gubbe, Nicke och jag samt alla barnen ...vi tog Hesburger och satt på Landskapsregeringens uteplats. Helt mysigt hade vi det och tack och lov var de ju vackert väder.


Sedan bar det av hem.. på kaffe och Solveig och Neo dök in en sväng.

Av Lowa - 1 maj 2009 16:16

Solveig, Jess och Anna lyckades bryta upp halva terassen för att hitta mitt minneskort. Jag är överlycklig och tacksam... Nicke lite halvsur att jag inte fick tillbaka spikarna på de halvruttna plankorna. Nåja, lite svinn..jag har ju faktiskt fått mitt kort tillbaka...undrar varför inte han är lika glad?? Hmmm..

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards