Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Lowa - 10 maj 2009 21:33

I morgon skall jag lägga mig i parkverksamheten, ja de trodde jag inte.. men tydligen börjar jag bli en gnälltanta jag med. Jag tycker att de kunde följa skolornas verksamhet och ha öppet tills skolorna börjar. Det här kan irritera mig vansinnigt! Så, kära folkhälsan anställda .. tomorrow får ni ett samtal av den här tantan, så de så!

Av Lowa - 10 maj 2009 18:22

Solen skiner, det är blåsigt och det regnar. Märklig kombination, men så är det bara! Tänk vad fort allt slår ut bara det kommer lite vatten. Det är som ett vitt täcke av vitsippor här i backen.


Vi var en sväng och skulle grilla ute i naturen i morse.. men det gick bort. Det började regna så förskräckligt. Vi for hem och fixade en god middag och sedan hör och häpnad...Frida, Elias och jag har bakat våra första bullar! Goda! ... inte såå vackra men tyvärr hade jag inte pärlsocker hemma. Det irriterar lite! Gustav och jag bakade lite kolakakor sedan.


Sedan hade vi filmkväll... ingen intresserad förutom Nicke och jag. Ungarna tröttnade på ca 15 minuter.....tjingeling.


Av Lowa - 10 maj 2009 07:58

Undrar vad som händer för spännande idag.. morsdag? Gänget sover fortfarande .. det är endast lillflingan och jag vaken. Hon är pigg, rund och go som vanligt.. och ja, hon har redan gratulerat sin mamma med massor med pussar! Nu väntar jag med spänning på att killarna skall vakna! Hoppas även Frida kommer hem från sin pappa idag istället för i morgon.



Av Lowa - 10 maj 2009 00:47

Kika på de här trollen som somnade sött bredvid varandra med öppna munnar, smutsiga och rara. 

Av Lowa - 10 maj 2009 00:39

..en underbar kväll med Marika och Janne! Middag (grillat kött) med potatis och lök... efterrätt blev dumble-glass. Mums! Kunde inte hålla mig trots att det inte var laktosfritt så nu är magen naturligtvis som en ballong.


Barnen lekte ute, vi babblade som aldrig förr, Pärla lärde sig plötsligt att kräla frammåt, Janne och Nicke drömde om framtiden, Marika och jag funderade om vi skulle ta ner dem på jorden..eller låta dem fantisera :) ! Helt enkelt en härlig kväll i goda vänners lag! :) Natti natt!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards