Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Lowa - 30 maj 2009 22:25

Ja men himmelen SKRIKER jag högt.. va i helaste friden ... NICKEEEE... det står i bloggarna att det är morsdag i Sverige idag...har du gratulerat mamma din? Näää... och klockan är halv 11 svenne tid.. och de går ju och lägger sig 9 tiden på kvällen. Ja, siddu... nu finns det bara en sak att göra...


Puss puss och STORT jätte grattis till PAMME som har sin dag idag!


Av Lowa - 30 maj 2009 22:06

Har ni sett vad allvarlig faster Lotta är på kalaset då? Oh, va töntigt! Ögonen är ju runda som ägghalvor! ho,ho.. men man kan ju inte vara på topp jämt (he,he)

Av Lowa - 30 maj 2009 21:55

Studentkalaset var väldigt trevligt.. tom gubben som aldrig annars vill vara borta hemmifrån ville bli kvar. . (det om någonting är väl bra betyg) ... Vi får en underbart god middag och en tårta .. chokladtårta som var en av de mest fantastiska tårtorna jag smakat. Jonas tjej har fixat denna och vet ni vad.. .. hon lovade baka dessa på beställning om hon har tid..för denna kvinna älskar att bakar ( bra för sådana som mig).


När vi skall börja fotografera fina bilder upptäcker vi att minneskortet är veck.. jaha, det gick endast några bilder på kamerans minne..men, men tyvärr endast en på självaste huvudpersonen.


Super stort grattis till Sara som nu jobbat hårt för att klara sig till denna stora dag! Nu bär det av till Spanien för att gå där i skola. Wow, tänk om jag bara gjort det samma när jag var ung. Jag ugglade ju i Usa ett år men .. äsch, det var ju inte samma sak!

Av Lowa - 30 maj 2009 21:42

Den här bilden säger väl go... Elias lutar sig mot pappas trygga famn. *ler* Han har tendens att alltid luta sig mot pappa när vi äter middag. *mysigt*


Våran Nicke har en trygg och mjuk famn, precis som en nallebjörn *ler* .. det härliga med gubben min är nog att han ger mig lite motstånd ibland.. annars kan nog jag ånga på som en virvelvind och styra och ställa hit och dit.. men .. men .. icke med denna herreman icke.. *slött* . Trygg myspelle de här ja!

Av Lowa - 30 maj 2009 21:36

Ingen bra bild de här.. men ni ser småtrollen va.. de är ut på äventyr de här 3 vildarna... Ludde i bara blöja ute och traskar på skogspromenad, Linnea härjar vilt och tränar sig att gå med barnvagnen, Lucas kontrollerar att läget är under kontroll. . . sötnosar.. *gulligt*



Av Lowa - 30 maj 2009 21:27

Här fick vi besök av Anna och c/o samt Solveig och Neo. Vi satt och njöt, solade, kikade på barnen som spelade fotboll, lekte på studsmattan och pratade goja. Simon och Lucas ville sova över och Frida hade Becka här. . . så då har vi 8 småparvlar här inatt alltså.


Av Lowa - 30 maj 2009 21:08

Rätt söt är jag ju i den här jeanskjolen och t-skjortan... eller hur?

Av Lowa - 30 maj 2009 20:42

Mamma och jag var på stan idag.... och mamma var tvungen att köpa en extra hatt kan ni förstå.. ja .. den andra fina var aldeles våt.. medlaren hade nämligen blött ner den ordentligt. Vilken buse va?


Nåja, vi var runt och kikade på Ikea.. nja, det var inte någonting speciellt och se tycker jag men, men 3 förpackningar med plastmuggar i alla de färger införskaffades. Morsan säger nämligen att det är så mycket barn hos oss jämt, och att de där muggarna är super att ha till oss när vi är törstiga. De är fiiina, och färgglada.. de tycker mamma om!


Så, köpte vi avslutningskläder åt Elias.. från Kappahl..de finns ju ingenting annat att välja mellan eftersom H&M fortfarande inte fattat vinken.. ja, att öppna en väldans fin butik på Åland förståss!


... men som ni ser.. nu är jag utsliten och trött... det har varit fullt program idag men mamma berättar nog mer om det sen skall ni få se.. ja, hon har nästan blivit bloggtokig nämligen.. ja, va nu det betyder... de vet inte jag!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards