Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lowa - 18 maj 2009 17:15

Usch, idag är jag grinig... inte sovit i natt för lillflingan lyckades vara lite halv sur och pipade halva natten. Hon lugnade sig först när hon fick lite "suppar" .. tror det är tänderna...mm.. vågar man säga det?

Lillflingan har tänderna, och vad har jag då.. kanske pms.. det känns nog lite så... ni vet så där halvfrusen, trött, lätt retlig och bara så där allmänt grinola.


Det regnar ute och vi har inte gjort någonting alls idag. Gustav och jag släpade ut Gustavs täcke och kudde och satte ute och vilade i solstolarna. (ja, de var före det började regna förståss) Vi ville vila ute medan Ludde tog sin power sömn i vagnen. Gud, va skönt de hade varit att sova ute i det fria! Precis så där underbart som barnen hos Persilja gjorde här om dagen då de fick sova på hoppitossmattan.


Så, nu är det pizza och kanske städa lite granna (usch) för i morgon fyller min lilla vilde prins 2 år. (snyft, va tiden går)

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards