Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lowa - 8 maj 2009 20:17

Ja, som ni ser här så måste lillflingan stå ut med en heeel del! (fniss) Hon passar riktigt bra att ha en hel del färg på sig .. lite stirrig blev hon men annars på gott humör.


Tyvärr har hon fått sin första solbränna idag! Det är inte bra alls... hon låg i vagnen när vi var i parken och tänkte inte alls på att det lyste rakt in på henne. Usch! Hoppas den lilla röda kinden mår bättre i morgon..!

Av Lowa - 8 maj 2009 08:33

Det här är faktiskt rätt speciellt tycker jag. En kvinna i Ohio som har fått ett nytt ansikte efter att hennes man skjutit henne. Titta här , kvinnan vädjar även att man inte skall dömma någon för hur man ser ut.


Även jag har fått mig en näsbränna en gång för länge sedan. Det var en kille med dålig hållning, krokig som en fällkniv, smal som en sticka, märkligt ansikte, håret stod åt alla håll ( undrar om han hade klippt det själv, det var som tussar lite här och var) Nåja, jag arbetade på den tiden med den här kufiska typen... och ALDRIG har jag träffat på en sådan rolig människa! Helt fantastiskt rolig, medmänsklig, snäll, finurlig... jag skrattade varje dag!


Det samma var med min kära värdmamma i Usa.. hon väger ca 200kg, måste sitta i en fåtölj och sova för att hon är så fet och kvinnan i fråga kallar sig själv för Big Mama.. I can tell you.. den här kvinnan är en av de varmaste, goaste, och mest positiva exemplaret av det mänskliga släktet. :) och jag har fått möjlighet att träffa denna kvinna. Underbart!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards