Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Lowa - 31 maj 2009 09:44

Elias skickar en stor grattiskram till sin mamma i Skåne på morsdagen!

Av Lowa - 31 maj 2009 07:05

Här kommer ett litet inlägg till Minna, min brors barn... jag har hittat en go grabb som kallar sin blogg I love China . Detta är en vattuman, (eh, du gillar välan stjärntecken??) .. nåja, men Kina gillar du ju i allafall. Den här killen skriver väldigt gulligt tycker jag och man blir glad direkt man sätter in trollnosen i bloggen. Testa Minna .. och alla ni andra också!

Av Lowa - 31 maj 2009 06:10

Eftersom den här bloggaren är en horoskoptokig flinga ber jag er vänligt att fylla i vilket horoskop du är som läser denna blogg. Gärna på höger sida, vid omröstningsfunderingen som jag skapat (eh)


Själv är jag en skytt (vet bäst, kan själv, älskar och resa, och det måste hända någonting helatiden annars blir jag uttråkad som bara den), Gubben min.. han är tvilling, en glad prick, två personligheter och rastlös.


... Frida, hon är lejon (vill gärna ha stort busigt hår, tycker om att vara för sig själv ibland, ligga och vila och iaktar alla, har en förmåga att rycka in när de behövs, och ryyyyter (grr) när hon blir arg, har lätt i skolan men maskar gärna, speciellt från gymnastiken (öh, de har nog int med stjärntecken och göra...*skrattar* tyvärr .. ett genetiskt drag skulle jag tro! Vill stå i centrum och är som mamma en stooor dramadrottning. Den naturliga ledaren men igentligen en riktig organisatör.


... Elias, är våg.. och tro inte att du kan sätta 2 st läskflaskor framför den här herremannen, nix.. han kan inte välja mellan två saker, då står han i timtal och funderar för och nackdelar mellan de olika läskflaskorna. Han balanserar familjen och läser väldigt tydligt av hur alla mår. *gulligt*


... Gustav är vattuman och vill vara vän med alla. Vattumannen vill att man skall diskutera sig fram till handling och gillar inte att bli tillrättavisad. Väldigt känslig kille som älskar elektronik.


... Ludwig är en oxe.. ja, han har nog kommit till oss för att ge familjen stabilitet. (skulle man aldrig tro) Denne herreman är envis, envis och åter envis men ack så go. Det sägs att oxen ofta styr hela familjen, och det kan jag säga att han verkligen försöker med. *ler*


... och så har vi ju lilla Pärla då... hon är ett nyfiket litet glatt troll, som inte har några bekymmer alls så länge hon får vara med där det händer. *ler*


Det sägs också att barnen kommer till familjen i de specifika stjärntecknena för att lära oss i familjen någonting..... jag har tolkat de här fram och tillbaka och funderat huruvida detta skulle stämma:


Frida har kommit till mig för att ge mig en lejonstyrkan, Gustav för att ge mig känsligheten, Elias skall lära mig väga för och nackdelar, Ludwig lär mig om envisheten och lilla Pärla som slutit cirkeln skall lära mig om friheten. Härligt va! Va mycket de här små trollen skall lära mig! *ler med värme*

Av Lowa - 31 maj 2009 06:04

... men look va söta troll jag hittade på parken här om dagen när de hade utklädningsdag! De här är Gustavs polare.. så söta sååå!

Presentation

Omröstning

Vilket stjärntecken är du som läser denna blogg?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfa
 Lejon
 Jungfru
 Vågen
 Skorpion
 Skytt

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken

Rosa Bandet

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards